uykusuzlara hayatta kalma rehberi

12 Aralık 2011 Pazartesi

icewind dale 2 - hiç bitirmediğim oyun




İngilizcemin yamuk, frp bilgimin gudik, kızlarla aramın kubik ve fantastik diyarlara ilgimin histerik olduğu bir zaman dilimi içerisinde ilk bilgisayarımda ben bu oyuna matematiksel rastgelelik tanrısı sayesinde bir korsan cdci vasıtasıyla sahip olmuştum. O kadim zamanlarda korsan cd ciler hayvan gibi dükkanlar açarlardı ve ben karıştığım illegalitenin farkında bile olmazdım.

Neyse aldığım oyunu "next" tuşuna hayvanca basa basa kurdum. Oyunun adı İcewin Dale 2 idi. Kurulum ekranında bir takım şahsiyetlerin resimleri akıp gidiyordu. Güzel elfler, karanlık tipler, eciş bücüş cüceler falan. Aklınıza frp ile ilgili ne gelirse işte. Frp ne yahu diyen varsa hemen google amcaya sorsun.

Oyunun başında kendinize 6 kişilik bir ekip kuruyorsunuz. Ekipteki herkesin ırkını, classını, özelliklerini falan belirleyip "Ten Town" denen yerde maceraya akıyorsunuz. Bu karakter yaratma ekranında seslendirme bile seçiyorsunuz. Çok güzel replikler var şahane atmosfer yaratıyor. Oyun boyunca her boy ork, goblin, örümcek, ejderha, insan vs kesip kesip ilerliyorsunuz. Pek bir rol kasma kısmı yok. Devamlı bişiylerle savaşıyorsunuz ancak oyun aslında çok zevkli lan. Oha ağzım sulandı bak. Resmiyeti de bir kenara baktım. Zaten böyle acımasız bir diyarda resmiyet falan olacak iş değil. Kılıçlarınızı kuşanıp büyülerinizi hazırlayın ve icewind dale 2 yi edinip aksiyona girin. Goblinlerin ordu oluşturup saldırdığı "ten town" ı kurtarun.

"Today is a good day to die..."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder